Thursday 24 March 2011

RABIAHTUL ADAWIYAH ORDER FORM





Assalammualaikum dan salam 1 Malaysia,
Terima kasih kepada anda yang telah sudi membeli barangan di Rabiatul Adawiyah Shoppe. Kami amat berbesar hati dan sangat mengalu-alukan kunjungan anda ke kedai online kami dan membeli-belah disini.

Nama




Email*




No. Telepon*




Alamat Rumah*




Tempahan/Kuantiti*




Preferred Banking Method :

MAYBANK

PAYPAL

CARD CREDIT

LAIN-LAIN (sila nyatakan







Penghantaran




Saya Membuat Pembayaran Pada

selepas menerima maklum balas

dalam tempoh 3 hari dari sekarang

tidak pasti



Adakah anda serius untuk membeli disini atau pun tidak.

ya

tidak



Pertanyaan/Pendapat (sila nyatakan jika ada)





PERINGATAN
1. Sila pastikan ruangan tang bertanda * telah diisi dengan betul.
2. Pastikan anda betul-betul berminat untuk menbeli barangan kami,kerana borang tempahan yang telah dihantar tetapi tidak membuat pembayaran sangat kami kesali.
3. Saya akan membalas email anda dalam masa 24 jam. Jika saya gagal berbuat demikian sila sms ke no hp saya 0198099146(nyatakan yang anda telah mengisi borang tempahan).
SEKIAN TERIMA KASIH.






This contact form was created by Freedback.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jadikan Saya Kawan